Daten wordt veel te moeilijk gemaakt. En we doen het zelf. Simpel zou zijn: ‘ik vind jou aantrekkelijk, jij mij, dus we hebben een match.’ Maar nee, in plaats daarvan moet er eerst maanden gemaild worden voor er zowaar eindelijk iets gaat gebeuren dat op daten lijkt. En dan mag het ook nog eens niet zo heten want dat is gelijk zo beladen.
Daarom wordt het tijd dat daten teruggaat naar de essentie. Zoals het in de oertijd ooit bedoeld was. De tijd dat mannen hun vrouw nog aan de haren de grot in mochten trekken. Ik durf er wat op te leggen dat Adam ook wel eens aan de haren van Eva heeft getrokken. Iemand moet er toch mee zijn begonnen…
Tegenwoordig zijn er allemaal mensen die het nogal belangrijk vinden dat er overeenkomsten zijn. Dat karaktereigenschappen bevallen. Dat er een goed gesprek te voeren valt met de partner. Terwijl dat laatste misschien leuk is tijdens verkeringstijd, maar welk getrouwd stel komt er tegenwoordig nog toe aan een goed gesprek? En anders zijn er genoeg manieren om dit te ontwijken. Al was het maar omdat de televisie op dertig kanalen 24 uur per dag rotzooi uitkotst.
Allemaal onzin dus. Het gaat puur om het uiterlijk. Aantrekkingskracht. In de basis is elk zoogdier erop uit om zichzelf voort te planten. Gezonde vrouwen en mannen zijn daar uitermate voor geschikt. Vaak zegt het uiterlijk wel voldoende over de gezondheid van iemand. Dus waar doen we al die intellectuele moeite voor?
Ik ga u helpen. De methode is simpel en doeltreffend. Men neme een aantal categorieën. Voor het gemak A t/m F. Daarin deelt u alle vrouwen in. (Voor het gemak richt ik mij op de mannen, maar vrouwen kunnen dit natuurlijk ook doen). ‘A’ zult u weinig nodig hebben, omdat dit de categorie filmsterren en topmodellen betreft, en de categorieën daaronder kan eenieder naar eigen smaak invullen. Dit vergt wel enige oefening. Wanneer een vrouw in het blikveld verschijnt dient u direct een categorie te kunnen noemen. ‘Duidelijk een C’ bijvoorbeeld. Naarmate u dit vaker doet gaat dit vanzelf gemakkelijker.
Vervolgens gaat u naar een goedbevolkte kroeg. In het begin van de avond schat u zo’n beetje in onder welke categorieën de diverse dames vallen. U bepaald hoe lang u in de kroeg denkt te verblijven, deelt deze tijd door het aantal categorieën dat aanwezig is aan vrouwelijk schoon, en u weet hoe lang u voor elke categorie de tijd heeft.
U start bij de hoogst aanwezige categorie, laten we zeggen ‘B’. Met simpele eenvoudige ‘to-the-point-vragen’ kijkt u of de dame in kwestie interesse in u heeft. Zo ja, bingo, u heeft de rest van de avond vrijaf met goed gezelschap. Zo nee, niet getreurd, u waagt uw kansen bij een andere dame uit dezelfde categorie. Naarmate de avond vordert en de tijd verstrijkt zakt u af in categorie, en met een beetje geluk kunt u na anderhalf tot twee uur nog met een leuke ‘D-dame’ mee naar huis.
Simpel en doeltreffend. Nooit meer gedoe over wat iemand eet of leuk vindt tijdens een culturele vakantie, gewoon lekker oppervlakkig. Wanneer iedereen deze methode hanteert dan zal er zelden iemand overblijven in de kroeg. Uiteraard is deze methode ook toe te passen op websites, in de supermarkt of tijdens de studie, maar u dient het tijdsaspect goed in de gaten te houden omdat deze kan variëren.
Mocht er dan uiteindelijk toch een goed gesprek uitrollen, dan trekt u vrouwlief maar aan de haren uw stulpje in…
Daarom wordt het tijd dat daten teruggaat naar de essentie. Zoals het in de oertijd ooit bedoeld was. De tijd dat mannen hun vrouw nog aan de haren de grot in mochten trekken. Ik durf er wat op te leggen dat Adam ook wel eens aan de haren van Eva heeft getrokken. Iemand moet er toch mee zijn begonnen…
Tegenwoordig zijn er allemaal mensen die het nogal belangrijk vinden dat er overeenkomsten zijn. Dat karaktereigenschappen bevallen. Dat er een goed gesprek te voeren valt met de partner. Terwijl dat laatste misschien leuk is tijdens verkeringstijd, maar welk getrouwd stel komt er tegenwoordig nog toe aan een goed gesprek? En anders zijn er genoeg manieren om dit te ontwijken. Al was het maar omdat de televisie op dertig kanalen 24 uur per dag rotzooi uitkotst.
Allemaal onzin dus. Het gaat puur om het uiterlijk. Aantrekkingskracht. In de basis is elk zoogdier erop uit om zichzelf voort te planten. Gezonde vrouwen en mannen zijn daar uitermate voor geschikt. Vaak zegt het uiterlijk wel voldoende over de gezondheid van iemand. Dus waar doen we al die intellectuele moeite voor?
Ik ga u helpen. De methode is simpel en doeltreffend. Men neme een aantal categorieën. Voor het gemak A t/m F. Daarin deelt u alle vrouwen in. (Voor het gemak richt ik mij op de mannen, maar vrouwen kunnen dit natuurlijk ook doen). ‘A’ zult u weinig nodig hebben, omdat dit de categorie filmsterren en topmodellen betreft, en de categorieën daaronder kan eenieder naar eigen smaak invullen. Dit vergt wel enige oefening. Wanneer een vrouw in het blikveld verschijnt dient u direct een categorie te kunnen noemen. ‘Duidelijk een C’ bijvoorbeeld. Naarmate u dit vaker doet gaat dit vanzelf gemakkelijker.
Vervolgens gaat u naar een goedbevolkte kroeg. In het begin van de avond schat u zo’n beetje in onder welke categorieën de diverse dames vallen. U bepaald hoe lang u in de kroeg denkt te verblijven, deelt deze tijd door het aantal categorieën dat aanwezig is aan vrouwelijk schoon, en u weet hoe lang u voor elke categorie de tijd heeft.
U start bij de hoogst aanwezige categorie, laten we zeggen ‘B’. Met simpele eenvoudige ‘to-the-point-vragen’ kijkt u of de dame in kwestie interesse in u heeft. Zo ja, bingo, u heeft de rest van de avond vrijaf met goed gezelschap. Zo nee, niet getreurd, u waagt uw kansen bij een andere dame uit dezelfde categorie. Naarmate de avond vordert en de tijd verstrijkt zakt u af in categorie, en met een beetje geluk kunt u na anderhalf tot twee uur nog met een leuke ‘D-dame’ mee naar huis.
Simpel en doeltreffend. Nooit meer gedoe over wat iemand eet of leuk vindt tijdens een culturele vakantie, gewoon lekker oppervlakkig. Wanneer iedereen deze methode hanteert dan zal er zelden iemand overblijven in de kroeg. Uiteraard is deze methode ook toe te passen op websites, in de supermarkt of tijdens de studie, maar u dient het tijdsaspect goed in de gaten te houden omdat deze kan variëren.
Mocht er dan uiteindelijk toch een goed gesprek uitrollen, dan trekt u vrouwlief maar aan de haren uw stulpje in…
Log in om te reageren.